E-mail automation.

Med det rette setup er e-mails en effektiv kanal til automatisk markedsføring. Jeg hjælper med at skabe en salgsmaskine på autopilot.
sådan får du succes med dine e-mails

FÅ MERE UD AF DINE E-MAILS

Gennem data finder jeg frem til målgrupper, som er klar til at købe dit produkt og blive glade kunder i din webshop.

INDSAMLING AF KUNDEEMNER

Jeg hjælper dig med at indsamle potentielle kundeemner og sørger for at holde dem til ilden, så de ender med at blive glade kunder.

ET STYRKET ONLINE BRAND

Ved siden af de “hurtige” mål, arbejder jeg langsigtet på at finde de næste loyale ambassadører for dit brand.

Virksomheder, der stoler på mig

Flows.

Disse 3 automatiseringer er de mest effektive og derfor også de første, vi sætter op. Det er dem, der gør, at din investering i e-mail-marketing betaler sig selv. Ellers bestemmes annonce-formatet typisk af hvad du sælger og hvem du vil sælge til.

e-mail automatisering

Din webshops nye bedste ven

Automatiske e-mails er hovedkomponenten i det, vi på marketing’sk kalder marketing automation. Det dækker over automatiseret markedsføring – og det er en god investering for langt de fleste virksomheder. Marketing automation er det tætteste, du kommer på et “set-it-and-forget-it”-værktøj i markedsføring. Der skal selvfølgelig løbende testes og optimeres på dine flows, men når først det er sat op, kører “maskinen” automatisk og skaffer nye og tilbagevendende kunder i butikken.
Vi bruger adfærdsbaserede hændelser (triggers) til at styre præcis hvad der sendes, hvem det sendes til og at det sendes på det helt perfekte tidspunkt. Hele processen automatiseres – og du får en masse tid, som du kan bruge på noget andet.

3 gode grunde til at automatisere

1.

SPAR TID & PENGE

Ved at automatisere din e-mail-markedsføring sparer du både tid og penge. Når de automatiske flows én gang er sat op, kører de hele tiden. Du skal “kun” lave justeringer og optimere for bedre effektivitet.

2.

MÅLRETNING AF KOMMUNIKATION

Med automatiske mails kan du være sikker på, at dit indhold rammer målgruppen på det helt rigtige tidspunkt. Segmentering af dine e-mail-lister sikrer, at dit budskab stemmer overens med modtagerens interesser og adfærd. 

3.

HØJERE INTERAKTIONSRATE

Fordi dine automatiske budskaber er tilpasset kundens adfærd (se #2) og rammer indbakken på det helt rigtige tidspunkt, er der meget større chance for, at hun vil åbne netop din mail blandt alle de andre i indbakken.

Skal vi arbejde sammen?

3 gode grunde til at vælge mig som samarbejdspartner

Forberedt men fleksibel

1

Jeg forbereder mig altid grundigt og baserer mit arbejde på lige dele data og forretningsmæssig erfaring – men når først planen er lagt, så er jeg klar til at knokle og rykke hurtigt for at udvikle din forretning.

Du er ikke bare en kunde i rækken

2

Jeg ser dig i højere grad som en samarbejdspartner end en kunde. Vi spiller på samme hold, og jeg møder dig altid hvor du er – uanset om du lige har startet din digitale rejse, eller har flere år på bagen.

Et effektivt & ærligt samarbejde

3

Jeg er med dig hele vejen og sikrer, at du kommer ud over rampen med dit brand. Jeg følger dine resultater nøje, og kalder “en spade for en spade” – og jeg forventer, at du gør det samme!

Skabt til eCommerce

Der findes masser af gode e-mail services til forskellige formål og behov, men som webshopejer skal du tage et kig på Klaviyo eller Drip.

Fælles for dem er, at de er tilpasset din webshops behov, og du får adgang til en enorm mængde af relevant data om dine kunder.
Begge platforme “lærer” desuden dine kunders indkøbsmønstre at kende ved hjælp af AI. Sælger du kaffe, kan du lade den kunstige intelligens beregne, hvornår dine kunder skal have fyldt op – og automatisk tilpasse ordrestørrelsen efter behov.

Begge platforme er så brugervenlige, at du sagtens kan få et flot resultat uden at være webdesigner. Der er masser af muligheder for integration med din webshop, så dine produkter automatisk tilføjes Klaviyo’s katalog og herefter synkroniseres løbende, så du nemt kan tilføje produkter i dine e-mails.
Der er også en meget velfungerende integration til Facebook, så du kan synkronisere dine lister på tværs af platforme, og altså ramme dine kunder på flere medier.

Skal vi komme i gang med at sætte dine salg på autopilot?

Bliv ringet op

Lad os tage en snak om din forretning ☕

Mange tak for din besked!

Jeg glæder mig til at læse den, og vender fluks tilbage til dig – hold øje med din indbakke!

Hvis du har brug for at tale med nogen mens du venter:
steffen@steffenschou.dk
+45 60 22 14 53